My photo
about me?? i'm a simple girl..i love all about KOREA...i love make up & beautiful things..i love cooking.. for me reading is a hobby, listening to music is a habit, and know about Korea is a must..hehehe.. i am a kind hearted person, sometimes sensitive, always hard to make decision for myself, and i am a person who hard to fall in love...hehehe..❤❤ but overall, as u guys can see...i manage this blog just more on korean idols and drama..so enjoy!!

Amy Ozie's Pride

Amy Ozie's Pride

Thursday, May 5, 2011

for a long time.....


hello!!!!......
hehehehe....
lame bebeno x update blog nih....
bz ker???..bz lah..

skang tgh break study for my 4th final paper...
paper SM..
hwaiting!

dis sem byk sgt bende jadi..
dr kawan, jd lawan...
kdg2 xpaham...kekekeke
tp xpe, tu sume byk mengajar kite supaye lebih mengenali seseorg
and skang ni tasabar nk abih exam..
nk g jakarta, tgk my sis angkat sumpah..
walaupon jakarta tu tiap2 thn g...xpe..takesah!hehehehe....

pas2 nk wat kenduri ag....mcm2 la...
ish, dhla....nk smbg study!

*kdg2, bl kite ditimpa masalah ade 2 jenis org akn berkata:
orang 1: ha! tulah balasan nye!! sape suh ko wat cm2...ha! padan muke ko!
orang 2: la, xpe2....sabar ek..maybe ade yg akn ade yg lebih baik untuk ko nnt...percaya pasti de hikmahnye~~

bagi aku: aku percaya dan yakin, bila aku ditimpa masalah....aku yakin yang sebenarnya Allah tu sayang pada aku, Dia yakin aku boleh terima ujian ni, dan pasti ade hikmah dari ape sume yg dh jadi...=)

* kita sebagai manusia haruslah belajar dr ape yang kite lihat...kite xda hak untuk cakap setiap ujian tu adalah balasan dari Dia..sebab kita manusia xtahu ape rancangan Dia...=)



hehehehehe.....annyong chinggu!!!

No comments:

Post a Comment